Ben Kim miyim?

Fotoğrafım
Antalya, Türkiye
Doğa'nın Maması, Eray'ın Sevgilisi, Can Eşi... Duygusal,asil, zeki, güzel, ağlak, zırlak yani tipik bir BALIK kadını :)

20 Eylül 2010 Pazartesi

ÖZEL TEŞEKKÜRLER...

Aileme, canıma, kanıma ve hastaneye ziyarete gelen herkese tek tek teşekkürler. Telefonla arayanlar aradıklarında sevincimi ben gibi yaşayıp tebrik ederken gözyaşlarına hakim olamayanlar, çiçek yollayanlar hepinize yürekten can-ı gönülden teşekkürler. Ama bazı anlar vardı ki onlar hiç hafızımdan silinmiyor aklıma geldikçe kâh beni güldüren, kâh beni duygulandıran anıların kahramanlarına ve anılara özel teşekkürler.

Özel Teşekkürler;

  • Erayım, canım sevgilim, varlığın için,
  • Egemen, doğumdan çıkar çıkmaz beni gülme krizine soktuğun için (nasıl bir işkenceydi anlatamam sana ),
  • Dilara, elimi hiç bırakmadığın için,
  • Annem, benimle bebek gibi ilgilendiğin için, (annem hakkını ödeyemem),
  • Babam, “Hayatımın Kahramanı”, sana söylenecek sözlerin hepsini hep içimde haykırıyorum, sadece seni çok sevdiğimi bil, benide en az sana olan sevgim kadar sevdiğin için,
  • Meliha Annem hastane dışında ki işlerle birebir ilgilendiğin için,  
  • Doç.Dr. Gürkan Zorlu bayıldığımda telaşlanıp muayeneden çıkıp hemen yanıma koştuğun için,
  • Süper Babaannem, Doğum yapacağım gün sabahın köründe salonda ki sallanan koltuğuna oturup annemden telefon gelene kadar durmaksızın dua ettiğin için,
  • Saboşum, yaktığın tütsülerin kokusu odama kadar geldi, denize attığın ekmekleri balıklar yedi, kuşlar yedi onlar da seninle beraber bana dualarını ettiler, bugüne kadar kendinden çok bana/bize ettiğin dualar için,
  • Tontişim uzun süre kafanı kaldırmadan Doğayı izlediğin  (sonrasında boynun tutuldu galiba) ve sürekli bana birşeye ihtiyacın var mı dediğin için,
  • Gökhan, askerdin rahattık, rahat uyuyorduk sayende, doğum esnasında 100000 defa aradığın için, (Selinin güzel sohbetinin hakkını yemem J )
  • Teeee J istanbullardan gelen Cağnur yine beni yanıltmadığın için,
  • Bade,sabahın 7’sinde hastaneye kahve içmeye geldiğin için,(huylu huyundan vazgeçmez)
  • Hande, yanımda olduğun için ama özel olarak YAĞMUR geldiği için,
  • Sibel Hala, ben küçükken gözlerimin içine baka baka yüksek sesle söylediğin şarkıyı, büyüdüğümde gözlerime her baktığında aynı şarkıyı gözlerinle söylediğin için ; 
  • Varol Varlı, verdiğin destek için,
  • Mellusem, beni yalnız bırakmadığın için, Gökalp Amca cumartesi sabahı erkenden mahçup mahçup hastaneye ziyarete geldiğin için,
  • Mine, getirdiğin ‘aldığım duyumlara göre müthiş olan’ fıstıklı sarmalar için  (1 tane bile yiyemedim içimde, aklımda, gözümde kaldı.) 
  • Kuzenim İso ve sonradan kuzenim olan zevcesi Nisa hiç değişmediğiniz için,
  • Minik kuşum Esin süper çikolatalar için,
  • Manevi ablam Ferda Ablam her zamanki desteğin için,
  • Tanrım, aldığım her nefeste sana milyonlarca kez sükretmeme sebep olan eşsiz hediyen için,

Canım kızım “DOĞA’M” hoş geldin dünyama, iyi ki gelmişsin dünyamıza…

1 yorum:

Adsız dedi ki...

şuşu
özel teşekkürün beni çok duygulandırdı.esas ben sana teşekkür ederim.çünkü sen herzaman herşeyin en iyisine layıksın.bütün hepsi bir tarafa esas biz sana özel teşşekkür ederiz niyemi,doğayı
getirdiğiniçin.sonsuz teş.........ler.baban.