Ben Kim miyim?

Fotoğrafım
Antalya, Türkiye
Doğa'nın Maması, Eray'ın Sevgilisi, Can Eşi... Duygusal,asil, zeki, güzel, ağlak, zırlak yani tipik bir BALIK kadını :)

11 Ocak 2011 Salı

Doğa

Doğa’m olmasaydı…

Oyuncaklarla oynamayı bu denli özlediğimi hatırlamayacaktım,

Her süt içmeyi yine ihmal edecektim,

Sağlıksız beslenmeye devam edecektim,

Yiyeceklerin en güzel, en taze yerlerini yine en sona saklayacaktım,

“Ben” merkezli yaşamaya devam edecektim,

Haftasonları geç kalkacaktım, dolayısıyla miskin miskin bomboş geçirdiğim bir günüm daha olacaktı,

Anı yaşayıp, gelecek için hayırlısı diyecektim,

Kazandığımı harcamaya devam edecektim (kenara, kıyıya, köşeye attığım 3-5 kuruşum olmayacaktı.),

Tanrıma; yanımda olduğunda ve olmadığında kızımı koruması için sürekli dua etmeyecektim,

Klima çalışırken buhar makinasını çalıştırmayı önemsemeyecektim,

Uyurken sessiz sessiz yanına gidip nefes aldığını kontrol edeceğimi tahmin etmezdim,

Hayatımda ki tüm dengelerin alt üst olacağını hiç düşünmezdim,

Anne diye seslendiğinde bu kadar gurur duyacağımı hayal bile etmezdim,

***
Doğa olmasaydı  eğer ben “anne” olamazdım,

Ve ben Doğanın Maması olmazdım,

Aslında ben olmazdım…

Ben Doğa’mla varım….

Seni seviyorum kızım!!!

7 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ne güzel cümleler.. nasıl içten dökülmüşler..

Doğa'nın Maması dedi ki...

DELİ ANNE çok sağol...:)):) yazılarını takipteyim :)

annelili dedi ki...

olmadan anlaşılmayan meslek bu annelik. Güzel yazmışsınız...

eray dedi ki...

canım kızım birde gece kalktığında acaba onu kucağına alan bir yabancı mı yoksa annesi ve babasımı diye sormayıda ihmal etmez.çok güzel bir yazı olmuş diğer yarım...

Doğa'nın Maması dedi ki...

annelili;

zaman geçtikçe daha da güzelliklerimi keşfettiğimiz meslek bu :) teşekkür ederim.

Doğa'nın Maması dedi ki...

eray;

nam-ı değer can kocam teşekkür ederim.

İkiz Annesi dedi ki...

İyi ki varlar hayatımızın renkleri.Çok güzel bir yazı elinize sağlık:)