Ben Kim miyim?

Fotoğrafım
Antalya, Türkiye
Doğa'nın Maması, Eray'ın Sevgilisi, Can Eşi... Duygusal,asil, zeki, güzel, ağlak, zırlak yani tipik bir BALIK kadını :)

1 Şubat 2011 Salı

SÜNGER BOB MİSALİ DOĞA :)

Her geçen gün fark ettiğim yeniliklere bir yenisi eklendi.

Son zamanlarda özellikle de Doğa’mla geçirdiğimiz koskoca 15 gün içerisinde fark ettiğim yeni bir şey oldu.

Önce düşündüm, düşündüm sonra kendi kendime evet ya Doğa aynı Sünger Bob’a benziyor dedim.

Çünkü ne söylersem sünger misali çekiyor, kaydediyor ve söylediğimi kendi lisanına çevirip tekrar ediyor.

Yatması için yatağa girdiğimizde çok sohbet ederiz. O anlatır da anlatır ben sadece dinlerim arada düşüncelerimi söylerim. Bazen gülme krizim tutuyor. Önce şaşırıyor, bozuluyor sonra o da kahkaha atmaya başlıyor. Benim gülme nedenim söylediklerimi tekrar etmeye çalışması ve kısmen başarılı olması. Onun gülme nedeni mutluluk. Ortaya çıkan sohbet pek bir keyifli ama anlam yoksunu…

Sevgilime tanıdığım zarif birinin en nefret ettiğim kelime olan “abov” kelimesini kullandığını ve benim ona hiç yakıştırmadığımdan bahsederken yanımda duran ve benim gerçekten o an’a kadar fark etmediğim Doğa’m beni dürttü ve bana “Anne aboovv” dedi dudaklarını büzüştüre büzüştüre. O anda ben girdiğim şokun içinden çıkamazken Sevgilimin kahkahası kulaklarımı çınlatıyordu, bana; kimseyi eleştirme, kınama bak kızında aboovv kelimesini kullanıyor dedi. Hemen çıktım o ürkütücü şoktan. Doğa’ma hayır anneciğim abov denmez, bak Doğa lütfen diyorum, diyorum ama dinleyen kim? Bana göre kötü çirkin bir kelime hele de bir bayana hiç yakıştırmadığım bir söylem tarzı. Kaba geliyor bana özellikle de Türkçeyi güzel kullanma konusunda koyu ve sıkı biri olarak sevmiyorum bu kelimeyi. Ama işin gerçeği duyduğum en güzel “Abov’du.

15 aylık olmasına rağmen yanında konuştuklarım(ız)a çok dikkat etmek gerekir. Bu aralar bir süngerlik söz konusu.

4 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

aynen öyleler bende kaydedici diyorum bunlara:)))) ilgilenmiyorlar gibi dursalarda herşey kaydediliyor daha sonra dökülüyor dillerinden:)))

Doğa'nın Maması dedi ki...

sorma! boşuna çocuktan al ahberi dememişler. vahim bir durum :):):)

annelili dedi ki...

onlar ne söylese güzel geliyor...

Unknown dedi ki...

Bıcırıklarrrr , yanaklarda çok güzel maşallah