Ben Kim miyim?

Fotoğrafım
Antalya, Türkiye
Doğa'nın Maması, Eray'ın Sevgilisi, Can Eşi... Duygusal,asil, zeki, güzel, ağlak, zırlak yani tipik bir BALIK kadını :)

17 Şubat 2011 Perşembe

HAYRANIM SANA

Yenilikler tüm hızıyla devam ediyor.Geride bıraktığımız her gün beni bir kez daha şaşırtıyor, güldürüyor ve umutlandırıyor.Daha da fazlası benim sana hayranlığım gün geçtikçe çoğalıyor, büyüyor.

Çoğu zaman yaptıklarınla gurur duyorum, şımarıyorum kendimi farklı hissediyorum.Çünkü sen benimsin, benim canımsın, benim kızımsın.Herkesten özelsin, herşeyin üstündesin.

Her geçen gün büyüdüğünü görmek inanılmaz bir şey,

Her geçen gün seni keşfetmek çok keyifli,


Her geçen gün sana biraz daha hayran olmak ise, kelimeler yetmez buna…

Sana Hayranım Doğa’m..

Güzelliğine,
Masumluluğuna,
Şımarıklığına,
Zaman zaman huysuzlanmana,
Mutlu bir bebek olmana,
Kararlı olamana…
Söz dinlemene,
Tatlı yaramazlıklarına,
Yaramazlık yaptığında köşelere saklanmana,
Bezli poponu sağa sola çevirerek koşmaya çalışmana,
Her eşyanın nasıl kulllanılacağını bilmene,
Söylenleri anlamana,
Kızdığında dudaklarını büzerek, gözyaşlarınla söylenmene,
Kendi kendine oynamana,
Bestelediğin şarkıyı sürekli mırıldanmana( luuuluuu luu luuuluuu luu),
Babanla olan aşkına,
Bana düşkünlüğüne,
Bana MAMA demene,

Aslında herşeyine..

4 yorum:

annelili dedi ki...

O ne komik gözlükler bayıldım...

Doğa'nın Maması dedi ki...

Birde taktığında etrafa bakışını görsen annelili ben gülmekten foto zor çektim :) hiçte rahatsız olmadı çok benimsedi:)

İkiz Annesi dedi ki...

Gözlüklere ben de bayıldım çok şirin durmuş:)
Yüce Rabbim evlatlarımızın acısını göstermesin her biri ne kadar da kıymetli bizler için.

Doğa'nın Maması dedi ki...

teşekkürler....

aynen öyle biizim kıymetlilerimiz onlar