Ben Kim miyim?

Fotoğrafım
Antalya, Türkiye
Doğa'nın Maması, Eray'ın Sevgilisi, Can Eşi... Duygusal,asil, zeki, güzel, ağlak, zırlak yani tipik bir BALIK kadını :)

14 Şubat 2011 Pazartesi

SEVGİLİM & DOĞAM...

Hayatımın en önemli, en özel, en kıymetli iki insani;

Sevgilim ve Doğa'm...

SEVGİLİM...2003 senesinde hayatıma girerek bana mutluluk, sanş, uğur getirdin.Seninle geçirdiğim her saniye bir ömre bedel...Sadece 14 Şubatta değil sen benim hergün sevgilimsin fazla dillerdinmeden özel olarak içimde yaşadığım ve sonuna kadar yaşatacağım, kendi gözümden bile sakındığım sevgi'm, aşkım'sın...İçimde ki sevgin her geçen gün büyüyor, devleşiyor.Her gün sana bir kez daha aşık oluyorum. İyi ki hayatımdasın, iyi ki aşkımsın, iyi ki sevgilimsin.Seni seviyorum...

DOĞA'M...2009 senesinde Tanrımın bana verdiği en güzel hediyesin.Sayende anne oldum ben.Senin sayende seviyorum anneliği.Seninle hergün büyüyorum.Ömrümün yarısı...Varlığınla canıma can katıyorsun.Sen doğduğundan beri yaşam olağanüstü geliyor bana.Umudum oldun, canım oldun.İyi ki ben Doğa'nın Maması olmuşum. Seni seviyorum.

1 yorum:

eray dedi ki...

harika bir yaz olmuş.okurken gözlerim doldu aşkım...